Jak mám reklamovat poškozené zboží?


Reklamační řád (platný od 1.4.2018) je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, které jsou k dispozici na našem e-shopu.


Každý kupující je povinen se seznámit s reklamačním řádem a všeobecnými obchodními podmínkami, a to ještě před odesláním závazné objednávky.


Berte prosím na vědomí, že při odesílání závazné objednávky potvrzujete souhlas s těmito podmínkami.


Fakturu (jakožto kupní doklad) Vám vždy budeme zasílat prostřednictvím e-mailu. Fakturu, kterou najdete v příloze tohoto e-mailu, proto pečlivě uchovejte pro případnou budoucí reklamaci.

 

Záruční podmínky:
Kupujícím výrazně doporučujeme vždy při převzetí zásilky zkontrolovat stav balíku (poškození). V případě poškozeného balíku je důležité sepsat předávací protokol s přepravcem. V případě převzetí poškozené zásilky bez sepsání předávacího protokolu berete na sebe plnou zodpovědnost za stav poškozené zásilky a na případně poškozené zboží se nevztahuje záruka.

V případě převzetí zásilky bez poškození má kupující 24 měsíců záruční lhůtu na toto zboží. V případě, že se na zboží vyskytne vada, má kupující právo na reklamaci tohoto zboží.

 

Reklamace:
V případě vadného zboží máte právo uplatnit reklamaci tohoto zboží. Zašlete nám tedy na e-mail fakturu a popis zjištěné vady, a to nejpozději do 14 dnů od zjištěné vady. V případě rychlejšího vyřízení reklamace máte také možnost vyplnit a odeslat elektronicky reklamační list platný vždy pro jedno zboží (v případě reklamace tří kusů zboží musíte vyplnit tři reklamační protokoly).

 

Průběh reklamace:
Jakožto prodávající máme lhůtu 30 dnů na vyřízení reklamace ode dne podání. V případě oprávněné reklamace máte jako kupující nárok na úhradu celkové ceny poškozeného zboží, a to včetně nákladů na dopravu, které musel reklamující vynaložit. V případě potvrzení oprávněné reklamace Vám bude celková částka reklamovaného zboží včetně dopravy zaslána na Vámi zvolený účet.

 

 

 

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info